Pakiety partnerskie 2019

Pakiety partnerskie – sezon 2019 
Dwa sezony żużlowe na Golęcinie za nami. Przed nami trzeci sezon w II lidze żużlowej. Sezon 2019 jest niezwykle ważny – rok 2019 ma być sezonem awansu do I ligi. W sezonie 2018 drużyna PSŻ Poznań zajęła 5 miejsce w rozgrywkach II ligi żużlowej. Zarząd klubu oraz kibice liczyli na wyższą lokatę na koniec sezonu , ale w 2018 roku II liga była najsilniejsza w swojej historii. Pocieszeniem dla klubu byli wyjątkowi kibice, którzy bardzo licznie przychodzili na zawody. Pod względem frekwencji sezon 2018 okazał się sukcesem w porównaniu do sezonu 2017. W sezonie 2017 średnia ilość kibiców to 2929, natomiast rok 2018 to 30 procentowy  wzrost ilości kibiców. W sezonie 2018 średnia ilość kibiców na stadionie wyniosła 3 867 kibiców. Rok 2019 to wyzwanie w postaci zintensyfikowania działań  pro kibicowskich. Wg założeń Zarządu chcemy, by średnia ilość kibiców na Golęcinie wahała się w okolicach 5000 kibiców na mecz, co powinno dać w ogólnym rozrachunku około 40 000 kibiców w sezonie. W tej chwili jesteśmy postrzegani w Poznaniu jako 2 drużyna po poznańskiej lokomotywie, czyli Lechu Poznań. Chcemy, by to zaszczytne miejsce umocnić, a Państwu dać rewelacyjną możliwość reklamowania swojej firmy. Niezwykle ważną informacją jest to, że na mecze żużlowe przychodzą całe rodziny, a atmosfera jest niesamowicie rodzinna.  Poniższa oferta zawiera propozycję współpracy partnerów na płaszczyźnie II ligi w zależności, czy partner chce być widziany lokalnie, czy też globalnie.

Sezon 2018 zakończył mecz żużlowy pod hasłem: „Poczuj Speedway – nie dopalacze” Tym turniejem zwróciliśmy uwagę na ważny problem wśród młodych ludzi. W ciągu ostatnich kilku miesięcy przynajmniej kilkanaście osób straciło życie z powodu zażywania dopalaczy. Poprzez ten turniej pokazaliśmy młodym ludziom, że sport jest doskonałą formą spędzania czasu i co najważniejsze, kibicowanie może dostarczyć ogromnej dawki adrenaliny, która pozytywnie nakręca. Jesteśmy pierwszym żużlowym klubem w Polsce, który porusza ten problem.

Jeżeli chcecie Państwo wziąć udział nie tylko w rozwoju poznańskiego speedwaya, ale także przyczynić się czynnie do działań związanych ze społeczną odpowiedzialnością biznesu (CSR – Corporate Social Responsibility), serdecznie zapraszam do współpracy i kontaktu w sprawach działań partnerskich na płaszczyźnie 2 ligi żużlowej i zawodów  „Poczuj Speedway – nie dopalacze”

PARTNER  STRATEGICZNY zawiera:
( określoną kwotę za każdy rozegrany mecz ligowy w sezonie 2019  t.j. 5 meczów w Poznaniu + 3 mecze na wyjeździe w sezonie zasadniczym – Bydgoszcz, Krosno, Piła, Rawicz) + wejście w nazwę Drużyny Młodzieżowej w rozgrywkach Drużynowych Mistrzostw Polski Juniorów

  • 2 potykacze reklamowe dwustronne o wymiarach 250cm x 90cm wystawiane w czasie zawodów żużlowych na murawie stadionu*
  • 4 banery po stronie publiczności na bandzie lub siatce okalającej pas bezpieczeństwa – każdy o wymiarach 200cm x 100cm*
  • 4 banery na bandzie drewnianej – każdy o wymiarach 300cm x 90cm*
  • 6 banerów na bandzie dmuchanej*
  • 2 reklamy na koronie stadionu – każda o wymiarach 381cm x 191cm*
  • logotyp na ściance prasowej (15 modułów – każdy o wymiarach 20cm x 10cm)
  • logotyp w parku maszyn w każdym z boksów zawodników drużyny gospodarzy i gości w prostokącie o wymiarach 257cm x 105 cm (w tym prostokącie znajdują się logotypy partneratytularnego, partnerów strategicznych, partnerów premium i miasta Poznania)*
  • logotyp na biletach drukowanych w systemie home-office
  • postawienie roll-up w strefie VIP*
  • reklamy jako sponsora biegu wraz z komunikatem spikerskim i reklamą wynoszoną przez hostessy przed biegiem
  • stałe zamieszczenie logotypu firmy na stronie klubowej do końca trwania umowy partnerskiej
  • zamieszczenie logotypu firmy w wysyłanym newsletterze klubowym
  • wydrukowanie pakietu reklamowego w programie zawodów – 2 strony A4
  • logotyp na stronie tytułowej każdego programu żużlowego
  • możliwość wejścia do Parku maszyn przed zawodamiz opaską VIP

Pakiet PARTNERA STRATEGICZNEGO obejmuje zaproszenia na każdy mecz żużlowy sezonu zasadniczego i play-off w roku 2019 w ilości 10 zaproszeń na trybunę VIP wraz z bezpłatnym cateringiem + 10 zaproszeń na trybuny ogólnodostępne.

* koszt produkcji materiałów reklamowych ponosi partner
** w przypadku awansu drużyny do fazy play-off Partner Strategiczny zobowiązany jest dopłacić za każdy rozegrany mecz w fazie play-off ( ilość meczów w fazie play-off: 2, 4 lub 6)

PARTNER  PREMIUM zawiera:
( stałą określoną kwotą za każdy rozegrany mecz ligowy w sezonie 2019  t.j. 5 meczów w Poznaniu + 3 mecze na wyjeździe w sezonie zasadniczym – Bydgoszcz, Krosno, Piła, Rawicz)

  • 2 potykacze reklamowe dwustronne o wymiarach 250cm x 90cm wystawiane w czasie zawodów żużlowych na murawie stadionu*
  • 4 banerypo stronie publiczności na bandzie lub siatce okalającej pas bezpieczeństwa – każdy o wymiarach 200cm x 100cm*
  • 3 banery na bandzie drewnianej – każdy o wymiarach 300cm x 90cm*
  • 4 banery na bandzie dmuchanej*
  • 2 reklamy na koronie stadionu – każda o wymiarach 381cm x 191cm*
  • logotyp na ściance prasowej (10modułów – każdy o wymiarach 20cm x 10cm)
  • logotyp na biletach drukowanych w systemie home-office
  • postawienia roll-up w strefie VIP
  • reklamy jako sponsora biegu wraz z komunikatem spikerskim i reklamą wynoszoną przez hostessy przed biegiem
  • stałe zamieszczenie logotypu firmy na stronie klubowej do końca trwania umowy partnerskiej
  • zamieszczenie logotypu firmy w wysyłanym newsletterze klubowym
  • wydrukowania pakietu reklamowego w programie zawodów – 1strona A4
  • logotyp na stronie tytułowej każdego programu żużlowego
  • możliwość wejścia do Parku maszyn przed zawodami z opaską VIP

Pakiet PARTNERA PREMIUM obejmuje zaproszenia na każdy mecz żużlowy sezonu zasadniczego i play-off w roku 2019 w ilości 8 zaproszeń na trybunę VIP wraz z bezpłatnym cateringiem + 10 zaproszeń na trybuny ogólnodostępne.

* koszt produkcji materiałów reklamowych ponosi partner
** w przypadku awansu drużyny do fazy play-off Partner Premium zobowiązany jest dopłacić za każdy rozegrany mecz w fazie play-off  ( ilość meczów w fazie play-off: 2, 4 lub 6)

PARTNER GŁÓWNY PLUS zawiera: 
( stałą określoną kwotę za każdy rozegrany mecz ligowy w sezonie 2019  t.j. 5 meczów w Poznaniu) 

  • 2 potykacze reklamowe dwustronne o wymiarach 250cm x 90cm wystawiane w czasie zawodów żużlowych na murawie stadionu*
  • 2 banery po stronie publiczności na bandzie lub siatce okalającej pas bezpieczeństwa – każdy o wymiarach 200cm x 100cm*
  • 2 banery na bandzie drewnianej – każdy o wymiarach 300cm x 90cm*
  • 1 reklama na koronie stadionu – każda o wymiarach 381cm x 191cm*
  • logotyp na ściance prasowej (10 modułów – każdy o wymiarach 20cm x 10cm)*
  • logotyp drukowany na biletach drukowanych w systemie home-office
  • reklamy jako sponsora biegu wraz z komunikatem spikerskim i reklamą wynoszoną przez hostessy przed biegiem
  • stałe zamieszczenie logotypu firmy na stronie klubowej do końca trwania umowy partnerskiej
  • zamieszczenie logotypu firmy w wysyłanym newsletterze klubowym
  • wydrukowania pakietu reklamowego w programie zawodów – 1/2  strony A4
  • możliwość wejścia do Parku maszyn przed zawodami z opaską VIP

Pakiet PARTNERA GŁÓWNEGO PLUS obejmuje zaproszenia na każdy mecz żużlowy sezonu zasadniczego i play-off w roku 2019 w ilości 6 zaproszeń na trybunę VIP wraz z bezpłatnym cateringiem + 6 zaproszeń na trybuny ogólnodostępne.

* koszt produkcji materiałów reklamowych ponosi partner
** w przypadku awansu drużyny do fazy play-off Partner Główny Plus zobowiązany jest dopłacić za każdy rozegrany mecz w fazie play-off w Poznaniu ( ilość meczów w fazie play-off w Poznaniu: od 1 do 3)

PARTNER GŁÓWNY – zawiera: 
(stałą określoną kwotę za każdy rozegrany mecz ligowy w sezonie 2019  t.j. 5 meczów w Poznaniu)    

  • 2 potykacze reklamowe dwustronne o wymiarach 250cm x 90cm wystawiane w czasie zawodów żużlowych na murawie stadionu*
  • 2 banery po stronie publiczności na bandzie lub siatce okalającej pas bezpieczeństwa – każdy o wymiarach 200cm x 100cm*
  • 1 reklama na koronie stadionu – każda o wymiarach 381cm x 191cm*
  • logotyp na ściance prasowej (5modułów – każdy o wymiarach 20cm x 10cm)*
  • reklamy jako sponsora biegu wraz z komunikatem spikerskim
  • logotyp na biletach drukowanych w systemie home-office
  • stałe zamieszczenie logotypu firmy na stronie klubowej do końca trwania umowy partnerskiej
  • zamieszczenie logotypu firmy w wysyłanym newsletterze klubowym
  • wydrukowania pakietu reklamowego w programie zawodów – 1/2  strony A4
  • możliwość wejścia do Parku maszyn przed zawodami z opaską VIP

Pakiet PARTNERA GŁÓWNEGO obejmuje zaproszenia na każdy mecz żużlowy sezonu zasadniczego i play-off w roku 2019 w ilości 4 zaproszenia na trybunę VIP wraz z bezpłatnym cateringiem + 6 zaproszeń na trybuny ogólnodostępne.

* koszt produkcji materiałów reklamowych ponosi partner
** w przypadku awansu drużyny do fazy play-off Partner Główny zobowiązany jest dopłacić za każdy rozegrany mecz w fazie play-off w Poznaniu ( ilość meczów w fazie play-off w Poznaniu: od 1 do 3)

PARTNER KLUBU zawiera: 
( stałą określoną kwotę za każdy rozegrany mecz ligowy w sezonie 2019  t.j. 5 meczów w Poznaniu)   

  • 1 potykacz reklamowy dwustronny o wymiarach 250cm x 90cm wystawiany w czasie zawodów żużlowych na murawie stadionu*
  • 1 baner po stronie publiczności na bandzie lub siatce okalającej pas bezpieczeństwa – każdy o wymiarach 200cm x 100cm*
  • stałe zamieszczenie logotypu firmy na stronie klubowej do końca trwania umowy partnerskiej
  • wydrukowanie reklamy partnera w programie zawodów – 1/4  strony A4
  • możliwość wejścia do Parku Maszyn przed zawodami z opaską VIP

Pakiet PARTNERA KLUBU obejmuje zaproszenia na każdy mecz żużlowy sezonu zasadniczego i play-off w roku 2019 w ilości 2 zaproszenia na trybunę VIP wraz z bezpłatnym cateringiem + 4 zaproszenia na trybuny ogólnodostępne.

* koszt produkcji materiałów reklamowych ponosi partner
** w przypadku awansu drużyny do fazy play-off Partner Klubu zobowiązany jest dopłacić za każdy rozegrany mecz w fazie play-off w Poznaniu ( ilość meczów w fazie play-off w Poznaniu: od 1 do 3)

REKLAMY CAŁOSEZONOWE NA STADIONIE W POZNANIU:

  • logotyp na osłonie maszyny startowej – osłona składa się z reklamy na czterech płaszczyznach o wymiarach 195cm x 60cm:
    a) koszt 4 logotypów po 1 na każdej z 4 ścian = 3 000 zł
    b) koszt 8 logotypów po 2 na każdej z 4 ścian = 5 000 zł
    c) koszt 12 logotypów po 3 na każdej z 4 ścian – wyłączność reklamy = 10 000 zł
  • logotyp na osłonie flag przy maszynie startowej = 3 000 zł
  • reklama na obudowie zegara 2 minut stojącego na murawie (przód i tył) = 3 000 zł
  • reklama na 6 kostkach leżących na murawie podczas meczu (stanowisko wirażowego) = 400 zł za 1 kostkę
  • reklama na koszulkach 4 podprowadzających, 1 hostessy z reklamami i 1 hostessy pokazującej numer biegu (razem 6 koszulek):
    a) 1 logotyp na 6 koszulkach = 3 000 zł
    b) wyłączność reklamy na 6 koszulkach = 8 000 zł
  • reklama na czapeczkach 4 podprowadzających, 1 hostessy z reklamami i 1 hostessy pokazującej numer biegu (razem 6 czapeczek) = 3 000 zł
  • reklama na 2 kombinezonach: kierownika startu i pomocnika kierownika startu:
    a) 1 logotyp na 2 kombinezonach = 2 000 zł
    b) wyłączność reklamy na 2 kombinezonach = 3 000 zł
  • reklama na czapeczkach kierownika startu i pomocnika kierownika startu = 2 000 zł
  • reklama na ogrodzeniu ażurowym strefy VIP o wymiarach 3,5m x 2m = 1 500 zł
  • reklama na samochodzie technicznym:
    a) 1 logotyp = 1 000 zł
    b) 2 logotyp = 1 000 zł
  • reklama na polewaczce = 1 800 zł
  • reklama na bidonie dla zawodników i trenera wykorzystywanego przy ściance prasowej i w czasie konferencji prasowych =  6 000 zł
  • reklama na budce telefonicznej w parku maszyn =  800 zł
  • reklama na murawie (płaska) leżąca podczas zawodów żużlowych około 50m2 = 3 500 zł
  • reklama na kamizelkach FOTO (minimum 10 fotoreporterów w czasie meczu):
    a) 1 logotyp = 1 000 zł
    b) 2 logotyp = 1 000 zł
    c) 3 logotyp = 1 000 zł
  • reklama na kamizelkach osób wpuszczających na stadion kibiców (około 10 osób w czasie meczu):
    a) 1 logotyp = 1 000 zł
    b) 2 logotyp = 1 000 zł
    c) 3 logotyp = 1 000 zł
  • reklama na koszulkach wolontariuszy obsługujących zawody (około 10 osób w czasie meczu):
    a) 1 logotyp = 1 000 zł
    b) 2 logotyp = 1 000 zł
    c) 3 logotyp = 1 000 zł

REKLAMY MECZOWE – KOSZT NA 1 MECZ W POZNANIU:

  • sponsor meczu – logotyp i informacja o sponsorze meczu na okładce programu, informacja w mediach społecznościowych, bieg sponsorowany, reklama A4 w programie, spot reklamowy oraz inne ustalone aktywności sponsorskie = 3 000 zł
  • postawienie samochodu osobowego na murawie stadionu w czasie meczu = 500 zł
  • przejazd samochodów na prezentacji maksymalnie 5 samochodów = 400 zł
  • wręczenie zawodnikom upominków w czasie prezentacji = 200 zł
  • konkurs dla kibiców z wręczaniem nagrody przed 14 biegiem = 100 zł
  • reklama głosowa do 20 sekund = 100 zł
  • degustacja – prezentacja w strefie VIP = 300 zł
  • flagi reklamowe na stadionie w pasie bezpieczeństwa w czasie zawodów maksymalnie 10 sztuk = 450 zł
  • naklejki reklamowe na oparciach krzesełek (tzw. odlepne):
    a) do 1000 sztuk bez strefy VIP = 500 zł
    b) od 1000 do 3000 sztuk bez strefy VIP = 1 000 zł
    c) powyżej 3000 sztuk bez strefy VIP = 2 000 zł
    d) strefa VIP (324 sztuki) = 500 zł
  • wynajęcie miejsca na stoisko prezentacyjne lub handlowe od 300 zł
  • reklama w programie zawodów:
    a) strona A4 = 500 zł
    b) 1/2 strony A4 = 300 zł
  • artykuł sponsorowany w programie o wielkości A4 = 500 zł
  • bieg sponsorowany – komunikat głosowy + logo w programie = 350 zł
 

WIZUALIZACJE REKLAM NA STADIONIE NA GOLĘCINIE

Wszystkie powyższe ceny są podane w wartościach netto do których zostanie dodany należny podatek VAT w wysokości 23%. 
Powyżej przedstawiona oferta ma charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego lub innych przepisów, a stanowi co najwyżej zaproszenie do prowadzenia rozmów i negocjacji. Wszystkie wykorzystane nazwy, koncepcje, logo, znaki i inne elementy mogące stanowić przedmiot praw autorskich, bądź pokrewnych lub innych prawnie materialnych są zastrzeżonymi elementami chronionymi stosownymi przepisami i obowiązuje całkowity zakaz ich dalszego nieuprawnionego wykorzystania. 

Odliczanie do najbliższego pojedynku

Power Duck Iveston PSŻ Poznań vs Stainer Unia Kolejarz Rawicz

26 maja 2019
Stadion POSiR Golęcin w Poznaniu
2. LIGA ŻUŻLOWA

Tabela 2 Ligi Żużlowej

PozycjaDrużynaPunkty
16
26
35
44
52
61
70

Aktualności

David Bellego z awansem do SEC 2019!
25 maja 2019
Prognoza pogody na 26 maja 2019
25 maja 2019
Ważne informacje organizacyjne przed niedzielnym meczem
25 maja 2019
Awizowane składy na derby Wielkopolski
23 maja 2019
„4 na 5” Joergensena
22 maja 2019
David Bellego „odżył” w Szwecji!
21 maja 2019
DMPJ: Skorpiony poza podium
21 maja 2019
Remis Nowaka w Allsvenskan
20 maja 2019