Pakiety partnerskie 2019

Pakiety partnerskie – sezon 2019 
Dwa sezony żużlowe na Golęcinie za nami. Przed nami trzeci sezon w II lidze żużlowej. Sezon 2019 jest niezwykle ważny – rok 2019 ma być sezonem awansu do I ligi. W sezonie 2018 drużyna PSŻ Poznań zajęła 5 miejsce w rozgrywkach II ligi żużlowej. Zarząd klubu oraz kibice liczyli na wyższą lokatę na koniec sezonu , ale w 2018 roku II liga była najsilniejsza w swojej historii. Pocieszeniem dla klubu byli wyjątkowi kibice, którzy bardzo licznie przychodzili na zawody. Pod względem frekwencji sezon 2018 okazał się sukcesem w porównaniu do sezonu 2017. W sezonie 2017 średnia ilość kibiców to 2929, natomiast rok 2018 to 30 procentowy  wzrost ilości kibiców. W sezonie 2018 średnia ilość kibiców na stadionie wyniosła 3 867 kibiców. Rok 2019 to wyzwanie w postaci zintensyfikowania działań  pro kibicowskich. Wg założeń Zarządu chcemy, by średnia ilość kibiców na Golęcinie wahała się w okolicach 5000 kibiców na mecz, co powinno dać w ogólnym rozrachunku około 40 000 kibiców w sezonie. W tej chwili jesteśmy postrzegani w Poznaniu jako 2 drużyna po poznańskiej lokomotywie, czyli Lechu Poznań. Chcemy, by to zaszczytne miejsce umocnić, a Państwu dać rewelacyjną możliwość reklamowania swojej firmy. Niezwykle ważną informacją jest to, że na mecze żużlowe przychodzą całe rodziny, a atmosfera jest niesamowicie rodzinna.  Poniższa oferta zawiera propozycję współpracy partnerów na płaszczyźnie II ligi w zależności, czy partner chce być widziany lokalnie, czy też globalnie.

Sezon 2018 zakończył mecz żużlowy pod hasłem: „Poczuj Speedway – nie dopalacze” Tym turniejem zwróciliśmy uwagę na ważny problem wśród młodych ludzi. W ciągu ostatnich kilku miesięcy przynajmniej kilkanaście osób straciło życie z powodu zażywania dopalaczy. Poprzez ten turniej pokazaliśmy młodym ludziom, że sport jest doskonałą formą spędzania czasu i co najważniejsze, kibicowanie może dostarczyć ogromnej dawki adrenaliny, która pozytywnie nakręca. Jesteśmy pierwszym żużlowym klubem w Polsce, który porusza ten problem.

Jeżeli chcecie Państwo wziąć udział nie tylko w rozwoju poznańskiego speedwaya, ale także przyczynić się czynnie do działań związanych ze społeczną odpowiedzialnością biznesu (CSR – Corporate Social Responsibility), serdecznie zapraszam do współpracy i kontaktu w sprawach działań partnerskich na płaszczyźnie 2 ligi żużlowej i zawodów  „Poczuj Speedway – nie dopalacze”

PARTNER  STRATEGICZNY zawiera:
( określoną kwotę za każdy rozegrany mecz ligowy w sezonie 2019  t.j. 5 meczów w Poznaniu + 3 mecze na wyjeździe w sezonie zasadniczym – Bydgoszcz, Krosno, Piła, Rawicz) + wejście w nazwę Drużyny Młodzieżowej w rozgrywkach Drużynowych Mistrzostw Polski Juniorów

  • 2 potykacze reklamowe dwustronne o wymiarach 250cm x 90cm wystawiane w czasie zawodów żużlowych na murawie stadionu*
  • 4 banery po stronie publiczności na bandzie lub siatce okalającej pas bezpieczeństwa – każdy o wymiarach 200cm x 100cm*
  • 4 banery na bandzie drewnianej – każdy o wymiarach 300cm x 90cm*
  • 6 banerów na bandzie dmuchanej*
  • 2 reklamy na koronie stadionu – każda o wymiarach 381cm x 191cm*
  • logotyp na ściance prasowej (15 modułów – każdy o wymiarach 20cm x 10cm)
  • logotyp w parku maszyn w każdym z boksów zawodników drużyny gospodarzy i gości w prostokącie o wymiarach 257cm x 105 cm (w tym prostokącie znajdują się logotypy partneratytularnego, partnerów strategicznych, partnerów premium i miasta Poznania)*
  • logotyp na biletach drukowanych w systemie home-office
  • postawienie roll-up w strefie VIP*
  • reklamy jako sponsora biegu wraz z komunikatem spikerskim i reklamą wynoszoną przez hostessy przed biegiem
  • stałe zamieszczenie logotypu firmy na stronie klubowej do końca trwania umowy partnerskiej
  • zamieszczenie logotypu firmy w wysyłanym newsletterze klubowym
  • wydrukowanie pakietu reklamowego w programie zawodów – 2 strony A4
  • logotyp na stronie tytułowej każdego programu żużlowego
  • możliwość wejścia do Parku maszyn przed zawodamiz opaską VIP

Pakiet PARTNERA STRATEGICZNEGO obejmuje zaproszenia na każdy mecz żużlowy sezonu zasadniczego i play-off w roku 2019 w ilości 10 zaproszeń na trybunę VIP wraz z bezpłatnym cateringiem + 10 zaproszeń na trybuny ogólnodostępne.

* koszt produkcji materiałów reklamowych ponosi partner
** w przypadku awansu drużyny do fazy play-off Partner Strategiczny zobowiązany jest dopłacić za każdy rozegrany mecz w fazie play-off ( ilość meczów w fazie play-off: 2, 4 lub 6)

PARTNER  PREMIUM zawiera:
( stałą określoną kwotą za każdy rozegrany mecz ligowy w sezonie 2019  t.j. 5 meczów w Poznaniu + 3 mecze na wyjeździe w sezonie zasadniczym – Bydgoszcz, Krosno, Piła, Rawicz)

  • 2 potykacze reklamowe dwustronne o wymiarach 250cm x 90cm wystawiane w czasie zawodów żużlowych na murawie stadionu*
  • 4 banerypo stronie publiczności na bandzie lub siatce okalającej pas bezpieczeństwa – każdy o wymiarach 200cm x 100cm*
  • 3 banery na bandzie drewnianej – każdy o wymiarach 300cm x 90cm*
  • 4 banery na bandzie dmuchanej*
  • 2 reklamy na koronie stadionu – każda o wymiarach 381cm x 191cm*
  • logotyp na ściance prasowej (10modułów – każdy o wymiarach 20cm x 10cm)
  • logotyp na biletach drukowanych w systemie home-office
  • postawienia roll-up w strefie VIP
  • reklamy jako sponsora biegu wraz z komunikatem spikerskim i reklamą wynoszoną przez hostessy przed biegiem
  • stałe zamieszczenie logotypu firmy na stronie klubowej do końca trwania umowy partnerskiej
  • zamieszczenie logotypu firmy w wysyłanym newsletterze klubowym
  • wydrukowania pakietu reklamowego w programie zawodów – 1strona A4
  • logotyp na stronie tytułowej każdego programu żużlowego
  • możliwość wejścia do Parku maszyn przed zawodami z opaską VIP

Pakiet PARTNERA PREMIUM obejmuje zaproszenia na każdy mecz żużlowy sezonu zasadniczego i play-off w roku 2019 w ilości 8 zaproszeń na trybunę VIP wraz z bezpłatnym cateringiem + 10 zaproszeń na trybuny ogólnodostępne.

* koszt produkcji materiałów reklamowych ponosi partner
** w przypadku awansu drużyny do fazy play-off Partner Premium zobowiązany jest dopłacić za każdy rozegrany mecz w fazie play-off  ( ilość meczów w fazie play-off: 2, 4 lub 6)

PARTNER GŁÓWNY PLUS zawiera: 
( stałą określoną kwotę za każdy rozegrany mecz ligowy w sezonie 2019  t.j. 5 meczów w Poznaniu) 

  • 2 potykacze reklamowe dwustronne o wymiarach 250cm x 90cm wystawiane w czasie zawodów żużlowych na murawie stadionu*
  • 2 banery po stronie publiczności na bandzie lub siatce okalającej pas bezpieczeństwa – każdy o wymiarach 200cm x 100cm*
  • 2 banery na bandzie drewnianej – każdy o wymiarach 300cm x 90cm*
  • 1 reklama na koronie stadionu – każda o wymiarach 381cm x 191cm*
  • logotyp na ściance prasowej (10 modułów – każdy o wymiarach 20cm x 10cm)*
  • logotyp drukowany na biletach drukowanych w systemie home-office
  • reklamy jako sponsora biegu wraz z komunikatem spikerskim i reklamą wynoszoną przez hostessy przed biegiem
  • stałe zamieszczenie logotypu firmy na stronie klubowej do końca trwania umowy partnerskiej
  • zamieszczenie logotypu firmy w wysyłanym newsletterze klubowym
  • wydrukowania pakietu reklamowego w programie zawodów – 1/2  strony A4
  • możliwość wejścia do Parku maszyn przed zawodami z opaską VIP

Pakiet PARTNERA GŁÓWNEGO PLUS obejmuje zaproszenia na każdy mecz żużlowy sezonu zasadniczego i play-off w roku 2019 w ilości 6 zaproszeń na trybunę VIP wraz z bezpłatnym cateringiem + 6 zaproszeń na trybuny ogólnodostępne.

* koszt produkcji materiałów reklamowych ponosi partner
** w przypadku awansu drużyny do fazy play-off Partner Główny Plus zobowiązany jest dopłacić za każdy rozegrany mecz w fazie play-off w Poznaniu ( ilość meczów w fazie play-off w Poznaniu: od 1 do 3)

PARTNER GŁÓWNY – zawiera: 
(stałą określoną kwotę za każdy rozegrany mecz ligowy w sezonie 2019  t.j. 5 meczów w Poznaniu)    

  • 2 potykacze reklamowe dwustronne o wymiarach 250cm x 90cm wystawiane w czasie zawodów żużlowych na murawie stadionu*
  • 2 banery po stronie publiczności na bandzie lub siatce okalającej pas bezpieczeństwa – każdy o wymiarach 200cm x 100cm*
  • 1 reklama na koronie stadionu – każda o wymiarach 381cm x 191cm*
  • logotyp na ściance prasowej (5modułów – każdy o wymiarach 20cm x 10cm)*
  • reklamy jako sponsora biegu wraz z komunikatem spikerskim
  • logotyp na biletach drukowanych w systemie home-office
  • stałe zamieszczenie logotypu firmy na stronie klubowej do końca trwania umowy partnerskiej
  • zamieszczenie logotypu firmy w wysyłanym newsletterze klubowym
  • wydrukowania pakietu reklamowego w programie zawodów – 1/2  strony A4
  • możliwość wejścia do Parku maszyn przed zawodami z opaską VIP

Pakiet PARTNERA GŁÓWNEGO obejmuje zaproszenia na każdy mecz żużlowy sezonu zasadniczego i play-off w roku 2019 w ilości 4 zaproszenia na trybunę VIP wraz z bezpłatnym cateringiem + 6 zaproszeń na trybuny ogólnodostępne.

* koszt produkcji materiałów reklamowych ponosi partner
** w przypadku awansu drużyny do fazy play-off Partner Główny zobowiązany jest dopłacić za każdy rozegrany mecz w fazie play-off w Poznaniu ( ilość meczów w fazie play-off w Poznaniu: od 1 do 3)

PARTNER KLUBU zawiera: 
( stałą określoną kwotę za każdy rozegrany mecz ligowy w sezonie 2019  t.j. 5 meczów w Poznaniu)   

  • 1 potykacz reklamowy dwustronny o wymiarach 250cm x 90cm wystawiany w czasie zawodów żużlowych na murawie stadionu*
  • 1 baner po stronie publiczności na bandzie lub siatce okalającej pas bezpieczeństwa – każdy o wymiarach 200cm x 100cm*
  • stałe zamieszczenie logotypu firmy na stronie klubowej do końca trwania umowy partnerskiej
  • wydrukowanie reklamy partnera w programie zawodów – 1/4  strony A4
  • możliwość wejścia do Parku Maszyn przed zawodami z opaską VIP

Pakiet PARTNERA KLUBU obejmuje zaproszenia na każdy mecz żużlowy sezonu zasadniczego i play-off w roku 2019 w ilości 2 zaproszenia na trybunę VIP wraz z bezpłatnym cateringiem + 4 zaproszenia na trybuny ogólnodostępne.

* koszt produkcji materiałów reklamowych ponosi partner
** w przypadku awansu drużyny do fazy play-off Partner Klubu zobowiązany jest dopłacić za każdy rozegrany mecz w fazie play-off w Poznaniu ( ilość meczów w fazie play-off w Poznaniu: od 1 do 3)

REKLAMY CAŁOSEZONOWE NA STADIONIE W POZNANIU:

  • logotyp na osłonie maszyny startowej – osłona składa się z reklamy na czterech płaszczyznach o wymiarach 195cm x 60cm:
    a) koszt 4 logotypów po 1 na każdej z 4 ścian = 3 000 zł
    b) koszt 8 logotypów po 2 na każdej z 4 ścian = 5 000 zł
    c) koszt 12 logotypów po 3 na każdej z 4 ścian – wyłączność reklamy = 10 000 zł
  • logotyp na osłonie flag przy maszynie startowej = 3 000 zł
  • reklama na obudowie zegara 2 minut stojącego na murawie (przód i tył) = 3 000 zł
  • reklama na 6 kostkach leżących na murawie podczas meczu (stanowisko wirażowego) = 400 zł za 1 kostkę
  • reklama na koszulkach 4 podprowadzających, 1 hostessy z reklamami i 1 hostessy pokazującej numer biegu (razem 6 koszulek):
    a) 1 logotyp na 6 koszulkach = 3 000 zł
    b) wyłączność reklamy na 6 koszulkach = 8 000 zł
  • reklama na czapeczkach 4 podprowadzających, 1 hostessy z reklamami i 1 hostessy pokazującej numer biegu (razem 6 czapeczek) = 3 000 zł
  • reklama na 2 kombinezonach: kierownika startu i pomocnika kierownika startu:
    a) 1 logotyp na 2 kombinezonach = 2 000 zł
    b) wyłączność reklamy na 2 kombinezonach = 3 000 zł
  • reklama na czapeczkach kierownika startu i pomocnika kierownika startu = 2 000 zł
  • reklama na ogrodzeniu ażurowym strefy VIP o wymiarach 3,5m x 2m = 1 500 zł
  • reklama na samochodzie technicznym:
    a) 1 logotyp = 1 000 zł
    b) 2 logotyp = 1 000 zł
  • reklama na polewaczce = 1 800 zł
  • reklama na bidonie dla zawodników i trenera wykorzystywanego przy ściance prasowej i w czasie konferencji prasowych =  6 000 zł
  • reklama na budce telefonicznej w parku maszyn =  800 zł
  • reklama na murawie (płaska) leżąca podczas zawodów żużlowych około 50m2 = 3 500 zł
  • reklama na kamizelkach FOTO (minimum 10 fotoreporterów w czasie meczu):
    a) 1 logotyp = 1 000 zł
    b) 2 logotyp = 1 000 zł
    c) 3 logotyp = 1 000 zł
  • reklama na kamizelkach osób wpuszczających na stadion kibiców (około 10 osób w czasie meczu):
    a) 1 logotyp = 1 000 zł
    b) 2 logotyp = 1 000 zł
    c) 3 logotyp = 1 000 zł
  • reklama na koszulkach wolontariuszy obsługujących zawody (około 10 osób w czasie meczu):
    a) 1 logotyp = 1 000 zł
    b) 2 logotyp = 1 000 zł
    c) 3 logotyp = 1 000 zł

REKLAMY MECZOWE – KOSZT NA 1 MECZ W POZNANIU:

  • sponsor meczu – logotyp i informacja o sponsorze meczu na okładce programu, informacja w mediach społecznościowych, bieg sponsorowany, reklama A4 w programie, spot reklamowy oraz inne ustalone aktywności sponsorskie = 3 000 zł
  • postawienie samochodu osobowego na murawie stadionu w czasie meczu = 500 zł
  • przejazd samochodów na prezentacji maksymalnie 5 samochodów = 400 zł
  • wręczenie zawodnikom upominków w czasie prezentacji = 200 zł
  • konkurs dla kibiców z wręczaniem nagrody przed 14 biegiem = 100 zł
  • reklama głosowa do 20 sekund = 100 zł
  • degustacja – prezentacja w strefie VIP = 300 zł
  • flagi reklamowe na stadionie w pasie bezpieczeństwa w czasie zawodów maksymalnie 10 sztuk = 450 zł
  • naklejki reklamowe na oparciach krzesełek (tzw. odlepne):
    a) do 1000 sztuk bez strefy VIP = 500 zł
    b) od 1000 do 3000 sztuk bez strefy VIP = 1 000 zł
    c) powyżej 3000 sztuk bez strefy VIP = 2 000 zł
    d) strefa VIP (324 sztuki) = 500 zł
  • wynajęcie miejsca na stoisko prezentacyjne lub handlowe od 300 zł
  • reklama w programie zawodów:
    a) strona A4 = 500 zł
    b) 1/2 strony A4 = 300 zł
  • artykuł sponsorowany w programie o wielkości A4 = 500 zł
  • bieg sponsorowany – komunikat głosowy + logo w programie = 350 zł
 

WIZUALIZACJE REKLAM NA STADIONIE NA GOLĘCINIE

Wszystkie powyższe ceny są podane w wartościach netto do których zostanie dodany należny podatek VAT w wysokości 23%. 
Powyżej przedstawiona oferta ma charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego lub innych przepisów, a stanowi co najwyżej zaproszenie do prowadzenia rozmów i negocjacji. Wszystkie wykorzystane nazwy, koncepcje, logo, znaki i inne elementy mogące stanowić przedmiot praw autorskich, bądź pokrewnych lub innych prawnie materialnych są zastrzeżonymi elementami chronionymi stosownymi przepisami i obowiązuje całkowity zakaz ich dalszego nieuprawnionego wykorzystania.